Gå videre til hovedindholdet

Sidste to uger - stille på bloggen

Hej bloggen

Jeg har holdt en pause her på bloggen, da jeg ugen før efterårsferie skulle aflevere SRO + 3 afleveringer på to dage. Det var en meeeeeget travl uge, men det er vel livet i 2.g på Tietgen HHX?

Da jeg fik ferie gik turen en uge til Gardasøen, nærmere bestemt, Riva Del Garda, hvor jeg nød at kunne slappe af og sove sent. Jeg kom hjem natten til fredag efter en fantastisk ferie med mine forældre. Vejret dernede var fantastisk og blev bedre for hver dag vi var der, det var bl.a. også det, der gjorde det svært at tage hjem fra sådan en fantastisk ferie. Jeg fik en masse lækre drinks og spist lækker italiensk mad.

Imens vi var dernede tog vi bl.a. til Malcesine (3-4 gange) både på cykel og i bil. Det var første gang jeg cyklede noget af søen rundt, en meget smuk tur! Vil anbefale andre at cykle ved Gardasøen, da man ser meget mere end når man kører i bil. Vi forsøgte også at finde en gokartbane, dog fandt vi den ikke.

Fredag tog jeg ud og shoppede lidt forskelligt, havde ikke købt særlig meget i Italien, kun makeup fra KIKO. Et vildt godt makeup produkt fra Milano. Fik købt en sort skaternederdel, vildt søde strømper haha, gavekort til min elskede kusine Filippa, som fyldte 11 år i går og noget undertøj.

Lørdag gik med at slappe totalt af og lave nogle lektier til denne uge og næste. Om søndagen tog jeg ud til mit gamle "hood" haha - Næsby og besøgte min søde og savnede veninde Mie.

Så ja, efterårsferien var meget begivenhedsrigt og tiltrængt! Hvad lavede I i jeres?

/Rikke

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Summer - OI

Summer - OI by rikkeholm featuring round sunglasses H M sleeveless dress $31 - hm.com Accessorize glitter flip flops accessorize.com The Cambridge Satchel Company genuine leather handbag modcloth.com Rut&Circle round sunglasses $18 - nelly.com

I've always been pretty independent

I've always been pretty independent by rikkeholm featuring a zipper dress Topshop zipper dress topshop.com 10 Crosby Derek Lam long sleeve top shoplesnouvelles.com Call it SPRING canvas wedge shoes $51 - debenhams.com Anthropologie necklace etsy.com Acne clear sunglasses forwardforward.com Essie mint green nail polish $21 - nelly.com

Søndags serier + Tumblr

Jeg var i går til min venindes 18 års og gik så først i seng kl. 04.30 her til morges.  Jeg vågnede omkring  kl. 11.30 og var totalt træt, - kom så på den idé at se serier, samt tage en tur i Fitness World.  Jeg er i gang med Desperate Housewives sæson 4 - afsnit 17 (det sidste fra sæsonen). Jeg startede helt fra scratch og gik i gang med at se serien i påskeferien, og nu er jeg blevet så afhængig, så jeg næsten ikke ser andet i tv'et end det... Haha! Jeg er så heldig, da jeg ikke har TV3, TV3+ osv., så at have gratis film, serier og musik - det bliver udnyttet.. Hvad laver I på jeres søndage?  Jeg har fået Tumblr (endelig vil mange nok sige) - i kan følge mig derinde - mit navn er "rikke-holm" P.S lige om lidt kommer der lidt forårs inspireret tøj collager fra Polyvore, så vi kan holde stemningen oppe med at ønske os at foråret for en gangs skyld kunne blive.  //Rikke