Gå videre til hovedindholdet

COS coming up

Nu er det endelig vores tur til at få COS i Odense. Den kommer til at ligge ved siden af Magasin i Vestergade og bliver heldigvis 550 m2 stor. Der er snart tre flagship stores med COS i Danmark. Jeg er personligt en meget, meget stor fan af tøjet, og det er minimalistisk på den helt rigtige måde. Der kommer til både at være en kvinde og herre afdeling. I'm so excited about this... Hvorfor skrev jeg lige på engelsk?!? - Anyway, så jeg har lige plukket nogle lækkerier ud fra deres sortiment på http://www.cosstores.com/Fashion/Lookbook, som jeg vil crave og kigge på når butikken en gang åbner her i foråret/sommerens løb..

1 SHAWL NECK CIRCLE TOP

590 DKK

Shawl neck circle top

WOOD HEEL SANDALS

1 200 DKK

Wood heel sandals

DOUBLE LAYER DRESS

490 DKK

Double layer dress

FOLDED LEATHER SHOPPER

1 200 DKK

Folded leather shopper

COTTON LINEN JERSEY DRESS

490 DKK

Cotton linen jersey dress


//Rikke

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Summer - OI

Summer - OI by rikkeholm featuring round sunglasses H M sleeveless dress $31 - hm.com Accessorize glitter flip flops accessorize.com The Cambridge Satchel Company genuine leather handbag modcloth.com Rut&Circle round sunglasses $18 - nelly.com

I've always been pretty independent

I've always been pretty independent by rikkeholm featuring a zipper dress Topshop zipper dress topshop.com 10 Crosby Derek Lam long sleeve top shoplesnouvelles.com Call it SPRING canvas wedge shoes $51 - debenhams.com Anthropologie necklace etsy.com Acne clear sunglasses forwardforward.com Essie mint green nail polish $21 - nelly.com

Hej til nye læsere!

Hej! Som titlen ovenover nok beskriver det meget godt, så vil jeg lige benytte muligheden for at sige hej til de nye læsere. Jeg er så heldig, at ved at være STS Blogger 2013, så har jeg fået en masse nye læsere på min blog, hvilket jeg finder absolut fantastisk, så tak! ;) Kort info om mig! Jeg hedder Rikke Holm Jensen, og jeg er 17 år gammel - 18 til december, hell yeah! Jeg bor i Odense, og går på Tietgen Handelsgymnasium. Jeg har blogget på denne blog siden januar 2013, og har haft 3 blogs før denne, én af dem var en blog om min sprogrejse til England i 2012. Håber at du fik lidt svar på, hvem denne pige er, og hvad hun laver! //Rikke