Gå videre til hovedindholdet

Update om de seneste dage

Hej bloggen!

Jeg ville lige lave en lille update om mit liv - en masse er sket de seneste dage..

Jeg var fra onsdag til torsdag med den klasse jeg er tutor for i Aarup i en hytte kaldt "Skovbrynet", - de var rigtig sjove at være sammen med, og man kunne se, at de allerede passer godt sammen og vil få 3 fantastiske år på HHX. Da jeg kom hjem 13.30 torsdag var jeg så træt som aldrig før, hvilket var utrolig overaskende, i og med, at vi tutorer (2.g'er og 3.g'er) kunne tage den med ro og ikke lave noget fysisk som sådan.

I går var jeg i Århus med mine forældre, det var første gang jeg var i Århus C, og det er helt klart en by jeg ikke var i for sidste gang. Jeg havde givet mine forældre en gave i sølvbryllupsgave, den bestod af brunch ved kanalerne og besøg på ARoS i Århus. Det var en dejlig dag med fantastisk vejr og godt humør. 
Så er Århus også så heldige, at de har en Starbucks, endelig, så den besøgte vi også lige :). Elsker Starbucks btw.

Lige nu ligger jeg i min seng og har lavet lektier, samt koordineret lidt forskelligt. 

Vandt to billetter til koncert med Panamah, Burhan G, Nik & Jay, Medina, Carpark North, Sanne Salomonsen & Shaka Loveless. Har valgt at tage min gode veninde med, og så overnatter vi på et hotel i kernen af Århus. Glæder mig helt vildt til at skulle afsted, - ser specielt frem til at høre Panamah, et band som jeg har fulgt og hørt før de kom frem på den store scene i Danmark.

En masse sker for tiden og i de næste par måneder.. 

//Rikke

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Summer - OI

Summer - OI by rikkeholm featuring round sunglasses H M sleeveless dress $31 - hm.com Accessorize glitter flip flops accessorize.com The Cambridge Satchel Company genuine leather handbag modcloth.com Rut&Circle round sunglasses $18 - nelly.com

Hej til nye læsere!

Hej! Som titlen ovenover nok beskriver det meget godt, så vil jeg lige benytte muligheden for at sige hej til de nye læsere. Jeg er så heldig, at ved at være STS Blogger 2013, så har jeg fået en masse nye læsere på min blog, hvilket jeg finder absolut fantastisk, så tak! ;) Kort info om mig! Jeg hedder Rikke Holm Jensen, og jeg er 17 år gammel - 18 til december, hell yeah! Jeg bor i Odense, og går på Tietgen Handelsgymnasium. Jeg har blogget på denne blog siden januar 2013, og har haft 3 blogs før denne, én af dem var en blog om min sprogrejse til England i 2012. Håber at du fik lidt svar på, hvem denne pige er, og hvad hun laver! //Rikke

I've always been pretty independent

I've always been pretty independent by rikkeholm featuring a zipper dress Topshop zipper dress topshop.com 10 Crosby Derek Lam long sleeve top shoplesnouvelles.com Call it SPRING canvas wedge shoes $51 - debenhams.com Anthropologie necklace etsy.com Acne clear sunglasses forwardforward.com Essie mint green nail polish $21 - nelly.com