Gå videre til hovedindholdet

Upcoming events

Hej bloggen!

Jeg går to fantastiske weekender i møde
I aften skal alle os piger (8) fra gym-klassen i byen - på café osv. Det bliver så hyggeligt, det er jeg sikker på. Jeg er desværre lidt halvsløj, meeeeen regner med at lidt alkohol kan slå det væk hurtigt haha....

I morgen byder på en miniweekend i Århus med min skønne veninde Patricia, hvor vi skal bo i centrum, shoppe, spise lækker mad og drikke skønne sager, samt til TDC Play's koncert med 7 forskellige kunstnere, jeg er så spændt. Det bliver så godt, at komme afsted! :)

Næste weekend, får jeg én af de skønne piger jeg lærte at kende på min sprogrejse i sommers, hun hedder Anna. Hun kommer fra Sverige (Malmö), og skal bo hos mig den weekend, hvor vi skal catche op på sååå mange ting. Har savnet hende så forfærdelig meget efter vi er kommet hjem... 
Om lørdagen, er der et reunion party i Odense C, for alle fra årets sprogrejser i hele verden, så der kommer storset alle fra mit hold, girl power you know.. Vi kommer til at savne dig roomie ("Store Thea") <3.

- Så ja, det bliver 2 fantastiske weekender jeg går i møde lige om lidt!

Hav' det godt, vi snakkes ved...

//Rikke

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Summer - OI

Summer - OI by rikkeholm featuring round sunglasses H M sleeveless dress $31 - hm.com Accessorize glitter flip flops accessorize.com The Cambridge Satchel Company genuine leather handbag modcloth.com Rut&Circle round sunglasses $18 - nelly.com

I've always been pretty independent

I've always been pretty independent by rikkeholm featuring a zipper dress Topshop zipper dress topshop.com 10 Crosby Derek Lam long sleeve top shoplesnouvelles.com Call it SPRING canvas wedge shoes $51 - debenhams.com Anthropologie necklace etsy.com Acne clear sunglasses forwardforward.com Essie mint green nail polish $21 - nelly.com

Hej til nye læsere!

Hej! Som titlen ovenover nok beskriver det meget godt, så vil jeg lige benytte muligheden for at sige hej til de nye læsere. Jeg er så heldig, at ved at være STS Blogger 2013, så har jeg fået en masse nye læsere på min blog, hvilket jeg finder absolut fantastisk, så tak! ;) Kort info om mig! Jeg hedder Rikke Holm Jensen, og jeg er 17 år gammel - 18 til december, hell yeah! Jeg bor i Odense, og går på Tietgen Handelsgymnasium. Jeg har blogget på denne blog siden januar 2013, og har haft 3 blogs før denne, én af dem var en blog om min sprogrejse til England i 2012. Håber at du fik lidt svar på, hvem denne pige er, og hvad hun laver! //Rikke