Gå videre til hovedindholdet

10 dage - stemningsbillede


Så er der 10 dage tilbage til at min lange ventede tur kommer til virkelighed! 
Ventetiden har været lang, men nogen siger, at det er godt, at have noget at glæde sig til i fremtiden...

Mange har spurgt: "Ej, hvor og hvordan skal du så bo? Hvad er Whittier College, Hvor ligger Whittier henne ift. Los Angeles?" osv. Jeg har så lavet et billede, som jeg selv synes afspejler det jeg har valgt at kaste mig ud i, samt svarer på disse spørgsmål. Så ovenover denne tekst ligger der et billede, der beskriver, hvordan og hvor jeg skal bo, "the mainly attractions" osv.

Sidste år var en pige så heldig at vinde en gratis sprogrejse, som hun så valgte skulle gå til Los Angeles med STS, hun tog på Venice Beach én af dagene, hvor hun så/mødte Usher, craaaazy. Så jeg har som den pige jeg nu engang er, også valgt at booke den tur i det tilfælde af, at man måske liiige mødte Brad Pitt, men Channing Tatum kan jeg nu også nøjes med, hvis det endelig er hahaha. 

Vi ses til endnu et indlæg snart! :)
God sommer!

//Rikke


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Summer - OI

Summer - OI by rikkeholm featuring round sunglasses H M sleeveless dress $31 - hm.com Accessorize glitter flip flops accessorize.com The Cambridge Satchel Company genuine leather handbag modcloth.com Rut&Circle round sunglasses $18 - nelly.com

I've always been pretty independent

I've always been pretty independent by rikkeholm featuring a zipper dress Topshop zipper dress topshop.com 10 Crosby Derek Lam long sleeve top shoplesnouvelles.com Call it SPRING canvas wedge shoes $51 - debenhams.com Anthropologie necklace etsy.com Acne clear sunglasses forwardforward.com Essie mint green nail polish $21 - nelly.com

Hej til nye læsere!

Hej! Som titlen ovenover nok beskriver det meget godt, så vil jeg lige benytte muligheden for at sige hej til de nye læsere. Jeg er så heldig, at ved at være STS Blogger 2013, så har jeg fået en masse nye læsere på min blog, hvilket jeg finder absolut fantastisk, så tak! ;) Kort info om mig! Jeg hedder Rikke Holm Jensen, og jeg er 17 år gammel - 18 til december, hell yeah! Jeg bor i Odense, og går på Tietgen Handelsgymnasium. Jeg har blogget på denne blog siden januar 2013, og har haft 3 blogs før denne, én af dem var en blog om min sprogrejse til England i 2012. Håber at du fik lidt svar på, hvem denne pige er, og hvad hun laver! //Rikke