Gå videre til hovedindholdet

Update om turen de sidste par dages tid

Hej bloggen!

I forgårs stod dagen på skole og derefter shopping i The Grove. Vi fik en overraskelse af vores ledere, hvilket var en 2,5 times limousinetur tur/retur!!! 


Jeg kan da godt lige gøre det klart, at jeg er en pige som elsker overraskelser, limousiner og shopping blandet sammen, så det var en lækker oplevelse at få. 

Shoppingturens hjemkøb var en kjole fra GAP, 2 blade om mode, interiør og design, 2 bluser, et lækkert armbånd og ikke mindst en palette med naturlige farver (øjenskygger).

I går var vi i skole, og da klokken blev 12:15, så gik turen til det meget ønskede sted i Hollywood, nemlig Universal Studios, Hollywood. Det var en kæmpe oplevelse, et sted jeg har drømt om at besøge i meeeeeget land tid. Fik oplevet Universal Studios - The Studio Tour, hvor man ser en masse studier, Wisteria Lane (Desperate Housewives), King Kong, med en masse effekter, oplevelser og rutsjeture indblandet... 
Så ja, det har været en kæmpe oplevelse, - et sted som ikke er sidste gang jeg besøger, og i hvert fald godt nok til at det kan anbefales!


I dag er det torsdag, den har stået på skole,  pool  og afslapning. Nedenunder er der et billede af poolen! 


Så ja, meget er sket de sidste tre dage.. Vi skal fredag - skole og til Huntington Beach. 
Lørdag - LA City Tour. 
Søndag - Disneyland Californien. Mandag - Venice Beach. 

Så de næste dage kommer til at blive fantastiske! 

Vi ses bloggen!

//Rikke

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Summer - OI

Summer - OI by rikkeholm featuring round sunglasses H M sleeveless dress $31 - hm.com Accessorize glitter flip flops accessorize.com The Cambridge Satchel Company genuine leather handbag modcloth.com Rut&Circle round sunglasses $18 - nelly.com

I've always been pretty independent

I've always been pretty independent by rikkeholm featuring a zipper dress Topshop zipper dress topshop.com 10 Crosby Derek Lam long sleeve top shoplesnouvelles.com Call it SPRING canvas wedge shoes $51 - debenhams.com Anthropologie necklace etsy.com Acne clear sunglasses forwardforward.com Essie mint green nail polish $21 - nelly.com

Hej til nye læsere!

Hej! Som titlen ovenover nok beskriver det meget godt, så vil jeg lige benytte muligheden for at sige hej til de nye læsere. Jeg er så heldig, at ved at være STS Blogger 2013, så har jeg fået en masse nye læsere på min blog, hvilket jeg finder absolut fantastisk, så tak! ;) Kort info om mig! Jeg hedder Rikke Holm Jensen, og jeg er 17 år gammel - 18 til december, hell yeah! Jeg bor i Odense, og går på Tietgen Handelsgymnasium. Jeg har blogget på denne blog siden januar 2013, og har haft 3 blogs før denne, én af dem var en blog om min sprogrejse til England i 2012. Håber at du fik lidt svar på, hvem denne pige er, og hvad hun laver! //Rikke