Gå videre til hovedindholdet

Writing english from now - a new project

Hi blog!

Well, I've finally decided to write on my blog in english so others than danes can understand and not translate everything by using Google translate. Let's face it, it's not working everytime. When I try to see how it translates, it says my name is Rebecca, so you can't always count on it!

But - I hope it will be a good decision, that I've made!

In a couple of minutes a new post will come up at the blog, I'm in the blogging mode if you know what I mean.. :)

//Rikke

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Summer - OI

Summer - OI by rikkeholm featuring round sunglasses H M sleeveless dress $31 - hm.com Accessorize glitter flip flops accessorize.com The Cambridge Satchel Company genuine leather handbag modcloth.com Rut&Circle round sunglasses $18 - nelly.com

I've always been pretty independent

I've always been pretty independent by rikkeholm featuring a zipper dress Topshop zipper dress topshop.com 10 Crosby Derek Lam long sleeve top shoplesnouvelles.com Call it SPRING canvas wedge shoes $51 - debenhams.com Anthropologie necklace etsy.com Acne clear sunglasses forwardforward.com Essie mint green nail polish $21 - nelly.com

Søndags serier + Tumblr

Jeg var i går til min venindes 18 års og gik så først i seng kl. 04.30 her til morges.  Jeg vågnede omkring  kl. 11.30 og var totalt træt, - kom så på den idé at se serier, samt tage en tur i Fitness World.  Jeg er i gang med Desperate Housewives sæson 4 - afsnit 17 (det sidste fra sæsonen). Jeg startede helt fra scratch og gik i gang med at se serien i påskeferien, og nu er jeg blevet så afhængig, så jeg næsten ikke ser andet i tv'et end det... Haha! Jeg er så heldig, da jeg ikke har TV3, TV3+ osv., så at have gratis film, serier og musik - det bliver udnyttet.. Hvad laver I på jeres søndage?  Jeg har fået Tumblr (endelig vil mange nok sige) - i kan følge mig derinde - mit navn er "rikke-holm" P.S lige om lidt kommer der lidt forårs inspireret tøj collager fra Polyvore, så vi kan holde stemningen oppe med at ønske os at foråret for en gangs skyld kunne blive.  //Rikke